ASZF, Szállítás, fizetés

  • Üzemeltető: Mandala-Vital Kft. Székhely: 6034 Helvécia, Korhánközi d. 53. (Itt személyes vásárlás nem lehetséges!)
  • Adószám: 14195831-2-03
  • FELIR azonosító: AA3389182
  • Cégjegyzékszám: 03-09-115617 (Bács-kiskun megyei Bíróság, mint Cégbíróság)
  • Elektronikus elérhetőség: mandalavital@freemail.hu; info@gyumolcsoki.hu
  • Ügyfélszolgálati telefonszám munkanapokon 9-17 óráig: 36-76/323-755
  • Ügyvezető/tulajdonos: Fazekas Sándor

ÁSZF (Általános Szerződési és felhasználási Feltételek)

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A regisztrációval Ön kifejezi, hogy megértette, és elfogadja az alábbiakat:

  • a honlapon való regisztráció során kötelezően meg kell adnia bizonyos személyes adatokat
  • a jelszó titokban tartásáért kizárólag Ön felelős
  • kijelenti, hogy Ön 16 évét betöltött, cselekvőképes személy, így szerződéskötési képessége nem korlátozott vagy kizárt
  • elfogadja, hogy amennyiben a regisztráció során a hírlevél küldéséhez hozzájárul, úgy a szolgáltató hírlevelet küldhet az Ön által megadott e-mail címre.

A megrendelés menete:

Webáruházunkban a vásárlás LÉTEZŐ e-mail cím, és saját lakcím/telefonszám megadásával történő regisztrációhoz kötött.

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A gyümölcsszeletekből kizárólag gyűjtőcsomagolású – 20 db/ doboz – terméket lehet vásárolni. (Külön kérésre lehetőség van vegyes összetételű dobozok vásárlására.) Egyéb esetekben a termék adatlapon szereplő kiszerelési egység a mérvadó.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a “Vásárlás tovább” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Ha a termék kosárban lévő mennyiségét szeretné megváltoztatni, a darabszám mellett lévő + vagy – jelre kattintva emelheti illetve csökkentheti a vásárolni kívánt mennyiséget. Majd nyomjon a “Pénztár” gombra.
  3. Ha már vásárolt nálunk, akkor “Visszatérő vásárló”-ként jelentkezzen be a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Ha nem vásárolt még nálunk, akkor válassza a “Regisztráció”-t és rögzítse adatait, szállítási címét és elérhetőségeit a regisztrációs adatlapon, majd nyomjon lent a kék “Tovább” gombra. Az adatlap kitöltése után a rendszer küld Önnek a megadott e-mail címére egy üdvözlő levelet, de nem kell a regisztrációt megerősítenie semmilyen módon, hanem az adatlap kitöltése után azonnal folytathatja a megrendelést.
  4. Válasszon szállítási módot, írja a megjegyzésbe amit pluszban közölni szeretne a szállítással kapcsolatosan, majd nyomjon lent a kék “Tovább” gombra.
  5. Válasszon fizetési módot, majd nyomjon “Tovább” gombra.
  6. Nézze át egyben a megrendelést, ellenőrizze a szállítási és számlázási adatokat, telefonos elérhetőséget amit megadott, a kosárban lévő termékeket és a fizetendő összegeket, Ha mindent rendben talál, küldje el részünkre a rendelést a az “Elküldés” gombbal.
  7. A megrendelés elküldését követően Ön néhány percen belül automatikus visszaigazolást kap a regisztrációkor megadott e-mail címre.

Néha a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön SPAM beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. Ha néhány percen belül nem látja a beérkezett levelei között a visszaigazolást, akkor a webáruházban fent, a Saját adatok/Beállítások fülre kattintva a Név/E-mail cím menüpontban ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Ha az e-mail cím helyes, akkor nézze meg a levelező rendszerének spam fiókban és a kukában is. A vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított spam szűrő és az ingyenes levelezőrendszerek megbízhatatlan működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendelést, mint szerződést iktatjuk, és annak létrejöttét követő 1 évig őrizzük. Ehhez a vásárló mint szerződő a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval a webáruházba történő belépés után a “Saját adatok / Beállítások” menüpontban férhet hozzá.

A megrendelés elfogadásával/elküldésével a vásárló elektronikus szerződésben ad megbízást cégünk részére, hogy postai vagy futáros szállítást vegyünk igénybe és fizessünk ki a létrejött elektronikus szerződés/megrendelés teljesítéséhez.

A “Nem kereste“, “Átvételt megtagadta” jelzésű, vagy többszöri sikertelen csomagátadási kísérlet, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt “Kézbesíthetetlen” jelzéssel visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van.
Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, úgy a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük.
A hátralék megfizetéséig a nevével/lakcímével/telefonos elérhetőségével érkezett további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, munkanap hétfőtől-péntek délig beérkezett megrendeléseket általában még aznap át is adjuk a szállítást végző cégek részére, következő 1-2 munkanapos kiszállításra.
Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása és a szállító cégek részére átadása még nem történt meg.

Szállítási információk:

A webáruház kínálatában lévő termékek azonnal rendelkezésre állnak, raktárkészleten vannak.
Nagyon ritkán, néhány napos időszakra (a gyártási kapacitástól függően) ideiglenes készlethiány mutatkozhat egy-egy termékből, de ilyen esetben az elérhetőség várható időpontja az adott terméknél meg van jelölve.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK: (csak Magyarország területén)

MPL Postafutáros házhoz-szállítás (2x kézbesítési kísérlet, utána 10 napos őrzés a legközelebbi postán)
Személyes átvétel – Kecskeméten: Mandala egészségkuckó Kecskemét, Batthyány u. 19. 9-17 óráig.

Választható FIZETÉSI MÓDOK:

  • Készpénzes utánvét (a csomag átvételekor kell fizetni),
  • Banki átutalásos előrefizetés (a megrendelés elküldése után Ön a visszaigazoló e-mail-ben megkapja a fizetendő összeget és az utalást fogadó bankszámla számot (Budapest Bank 10102529-58494600-01004007).

Az összeg beérkezése után indítjuk a megrendelt csomagot.

Szállítási díjak előre átutalással, utánvétes fizetéssel:

Előre utalással Utánvéttel
1 kg-ig 990 Ft 1200 Ft
2 kg-ig ingyenes 1300 Ft
3 kg-ig ingyenes 1400 Ft
4 kg-ig  ingyenes 1500 Ft
5 kg-ig ingyenes 1600 Ft

A gyümölcsszeletek szállítása díjmentes.

Egyéb termékek vásárlása esetén a fenti díjtábla érvényes, 25000 Ft bruttó összmegrendelés felett a szállítási költséget átvállaljuk!

Személyes átvétel esetén lehetőség van átvételkor az üzletben is fizetésre, készpénzzel, vagy bankkártyával.

A munkanapokon 12:00 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap feldolgozzuk, és a csomagokat átadjuk az MPL postaFUTÁR részére (szombatra eső munkanapokon nincs csomagfeladás).
Az MPL postafutár 2 alkalommal kísérli meg a lakcímen a küldemény átadását, munkanapokon 8-16 óra között.
A címzett telefonszámát mi ráírjuk a küldeményre, de a telefonos értesítés nem kötelező a futár részére, a szállítási díj ezt nem tartalmazza.
Sikertelen kézbesítés esetén a postafutár értesítést hagy a postaládában, mellyel a megjelölt Postahivatalban vehető át a csomag még 10 munkanapig.
Az MPL postafutár sajnos NEM tudja figyelembe venni a megrendelés megjegyzés rovatába beírt kiszállítási időpont kéréseket.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem munkahelyi címre kéri, akkor a pontos szállítási adatnak tartalmaznia kell a Cég vagy Intézmény nevét is.

MPL ügyfélszolgálat, csomaginformáció: 06-1/333-7777 vagy 06-40/46-46-46 (8-17 óráig),
e-mail: customer.service@posta.hu,
online nyomon-követés csomagszám alapján: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Elállási / Felmondási jog

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.

Ön a csomag átvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Az elállási/Felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. (A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának!)

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán a Mandala-Vital Kft. 6034 Helvécia, Korhánközi d. 53. címre, vagy elektronikus úton küldött levél útján a mandalavital@freemail.hu e-mail címre.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ön köteles számunkra a terméket eredeti, sértetlen állapotában indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Utánvétes, vagy portós küldeményeket nem tudunk átvenni.

A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket nem eredeti, bontatlan állapotában, a kifizetett árban foglaltak szerint küldi vissza (akkor sem érvényesíthető az elállás joga, ha a csomagban vásárolt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.)

Az Elállás / Felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Adatkezelés

Webáruházunkban leadott megrendelésekre a – Jogi feltételek a távollévők között kötött szerződésekről (17/1999.) jogszabály érvényes.
Az európai uniós és a magyar jogszabályok is érvényesnek tekintik az online úton megkötött szerződéseket, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén.
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatbázist évente frissítjük, az inaktív regisztrációkat, a felhasználó minden adatával együtt töröljük! Adatai törlését bármikor kérheti tőlünk e-mailben a mandalavital(kukac)freemail.hu e-mail címen, vagy telefonon a 36-76/323-755 számon, vagy postai úton a Mandala-Vital Kft. 6034 Helvécia, Korhánközi d. 53. címre küldött levélben.

A felhasználók adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében a megrendelt csomag kiszállításához, a vásárló választásának megfelelően postai, vagy futáros szállítási szolgáltatást kell igénybe vennünk. Ezeket a vásárlói adatokat a kiszállítást végző cégek, semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, a későbbiekben saját célokra felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az Ön adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

design by Honlapdiszkont